villa swiss săcele

Pensiune cu aer elvețian, pe pământ românesc

Anul acesta de ziua mea am decis că vreau să plec departe de București și să găsesc un locușor în care să mă decontectez de problemele de zi cu zi. Și, după ce am stat ore în șir pe Booking încercând să aleg un loc, am hotărât să fac un lucru pe care nu l-am mai încercat de pe vremea când eram studentă: să mă urc în mașină și să opresc acolo unde mi se pare mai frumos. Astfel că am plecat spre munte și m-am bucurat de fiecare colț de toamnă pe care l-am întâlnit.

cazare ieftină săcele

După vreo două ore de mers am ajuns în Sinaia și aproape că am sărit din mașină atunci când am zărit unul dintre cele mai frumoase peisaje de toamnă pe care le-am văzut vreodată. Poate că eram și ușor boemă din cauză că îmbătrâneam cu un an, nu zic nu, dar colțișorul de pe marginea drumului a meritat toată atenția mea.

sinaia

Când deja ne-am apropiat de Brașov, am decis că a venit momentul să ne oprim, așa că am ales o pensiune din apropiere, mai exact în Săcele. Nu știam exact la ce să ne așteptăm, așa că ne-am urcat în mașină și am plecat.

Pensiunea nu se află la drumul principal, ci pe o străduță lăturalncă, într-un loc extrem de liniștit și are o curte destul de mare.

villa swiss săcele

Pensiunea se numește Villa Swiss și trebuie să vă spun că ne-a întâmpinat cu 2 dintre cele mai adorabile gazde pe care le-am întâlnit vreodată: Sara, o domnișoară cățel extrem de afectuoasă și Blacky, un motan care, deși avea reputația unui neprietenos, a venit instant să se gudure pe lângă mine.

Villa Swiss Săcele

La așa primire, vă imaginați că nici nu m-a mai interesat nimic altceva. Am avut program intensiv de iubit și a fost minunat. Între timp l-am cunoscut și pe Alex, proprietarul pensiunii, care s-a dovedit a fi foarte amabil și primitor.

Astfel că după ce m-am dezlipit cu greu de animăluțe, am ajuns în cameră, unde mă așteptau 2 surprize de proporții: o surpriză pentru ziua mea și o cameră absolut fermecătoare.

Camerele de la Villa Swiss sunt spațioase, luminoase și foarte călduroase. Am apreciat geamurile mari, de sus până jos, detaliile cu iz elvețian și faptul că era mobilă fix atât cât trebuie. Proprietarul a fost atent la detalii și asta se observă cu ochiul liber.

Camera noastră era dublă superioară, situată la parter, cu acces la grădină, baie cu cadă și nici mai mult nici mai puțin de 28 de metri de confort.

Villa Swiss Săcele

Interesant este că peretele care separă baia de cameră este unul din sticlă, dar există și o jaluzea pentru intimitate. În rest, în cameră este cald și bine, cât să stai și să te relaxezi.

La subsolul pensiunii există și un spațiu pentru masă și recreere cu capacitate de 30 de persoane și o bucătărie utilată cu tot ce trebuie. Pensiunea nu are restaurant propriu, dar dacă doriți mâncare, se poate rezolva – vă gătesc cei de acolo sau vă asigura catering.

villa swiss săcele

O altă cameră care mi-a plăcut foarte mult se află la etaj și, pe lângă un farmec aparte, nu seamănă cu nicio cameră de pensiune (cel puțin din câte am vizitat eu). La fel, este foarte luminoasă și călduroasă.

Weekend-ul petrecut la Villa Swiss din Săcele a fost unul extrem de relaxant. Există grătar în curte, o mulțime de locuri de vizitat în împrejurimi, Sara și Blacky de iubit și o cafea foarte bună, însoțită de o conversație cel puțin interesantă cu Alex.

Pe Booking, prețul camerei în care ne-am cazat noi a fost 180 de lei, dar dacă sunați direct la pensiune, veți obține un preț mai bun. După cum observați, raportul calitate-preț este excelent, așa că abia aștept să mă întorc.

M-am dezlipit cu greu de Sara și de Blacky la finalul weekend-ului și am plecat spre Cheia, pentru încă o doză de peisaje de neuitat. Vă las mai jos câteva imagini, iar dacă doriți să vedeți mai multe despre locurile minunate pe care le-am descoperit, vă aștept pe Instagram.